niedziela, 1 maja 2016

LBA #2

Zostałam nominowana przez: Alexandre matheus
Jej blog: Bars and Melody opowiadanie
Dziękuję za nominację.

1. Jakie są wasze cechy?
Jestem osobą otwartą na świat. Czasami wredna i agresywna, ale z poczuciem humoru i wielką odwagą. Nienawidzę tchórzy i oszustów. Tolerancyjna i szalona.

2. Jakie są cechy waszych przyjaciół?
Szaleni, głupi, kochani i przede wszystkim zwariowani!

3. Jakie macie talenty?
No pisarski... Oprócz tego raczej żaden...

4. Co cenicie w przyjaźni?
Mówiłam w poprzednim LBA -  Szczerość, wygłupy oraz zaangażowanie.

5. Wymień 7 cech jakie musi mieć osoba chcąca się z wami zaprzyjaźnić.
Otwarta, szczera, dziwna, zaangażowana, tolerancyjna, zwariowana, odważna.

6. Wasza szczęśliwa liczba
Oczywiście to 6 i 13 ;))

7. Wasza ulubiona data.
14.03, 09.11 oraz  23.12.

8. O czym marzycie?
O napisaniu książki oraz o pójściu na studia prawnicze.

9. Jakie według was jest świat?
Nietolerancyjny, zagubiony, nudny, zaśmiecony, smutny.

10. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś
Przyjaźniłam się z chłopakiem, który teraz jest tym "złym". Byłam w nim zakochana, ale on się zmienił i w ogóle.. Straciłam na niego cudowne chwile...

11. Waszym zdaniem od ilu lat można się malować. 
Od rozpoczęcia nauki w gimnazjum można mieć LEKKI makijaż.

Ja nominuję:
1. Ayuno-San
2. Fallen Angel
3. Mia Xx
4. Weronika Kaśków
5. anna laskowska


Moje pytanka:
1. Top trzy ulubionych blogów?
2. Kto jest twoim najnowszym idolem?
3. Ile lat miałaś kiedy założyłaś bloga?
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
5. Czym się interesujesz?
6. Zajęcie w dzień wolny od szkoły?
7. Ulubiony smak chipsów?
8. Jaka jest twoja najgorsza wpadka?
9. Ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny?
10. Co cię inspiruje do napisania?
11. Skąd pomysł na temat bloga?


Musisz odpowiedzieć na moje pytania oraz zadać je kolejnym osobą! ;))
Rozdział pojawi się jutro. Pozdrawiam ;**
Nuśka x.x

5 komentarzy:

  1. Hej,dziekuje kochana ♥
    Mam rozumieć,że mam te same pytania (Twoje) zadać kolejnym osobom czy jak? xD Bo z tego wszystkiego to już się pogubiłam xD
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Moje pytania skierowane są do ciebie i innych naminowanych przeze mnie.
      Ty sama wymyślasz pytania dla twoich nominowanych, których ty wybierasz ;))
      Ty tylko musisz odpowiedzieć na moje pytanka, a swoje 11 musisz dać tw nominowanym, a oni wymyślają i tak sw i dają dalej... ;*
      Również pozdrawiam ❤

      Usuń
  2. Witaj♥!
    Przepraszam,że tak ciągle Ci piszę,ale informuję Cię,że na moim blogu Twój blog jest nominowany do LBA :* ♥!
    www.tomasettatomasetta.blogspot.com
    Gratulacje :D
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Odpowiedź już znalazła się na http://no-control-mix-fanfiction.blogspot.com/p/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za nominacje. :)
    LBA na moim blogu pojawi się już nie dlugo. Jest kilka małych nie dociągnieć ale mam nadzieje że zdąże do końca tego tygodnia :)
    Zapraszam do siebie

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń