czwartek, 28 kwietnia 2016

Moje pierwsze LBA!

Hej bąbelki. Wiem, że czekacie na rozdział, ale jednak nie mam na razie na niego weny..
Wybaczcie mi. Wiem, że nawaliłam, ale się poprawię! Obiecuję!
Dziś natomiast przychodzę z moim pierwszym LBA!
Nominowała mnie: Sweet Queen ❤ za co je bardzo dziękuję!
Link do jej bloga: Nastoletnia miłość- Bars and Melody

1. Jaka jest twoja ulubiona piosenka twojego idola / idoli?
Zależy o którym idolu mowa ;DD Justin Bieber - Never say never, Bars and Melody - I.L.Y., Jeremi - Chodź, Sylwia Przybysz - Najważniejsza (feat. Verba), Selena Gomez - Hands to myself, One Direction - Best song ever, Abraham Mateo - Mellow Yello, R5 - Smile, Dawid Kwiatkowski - Jak to, Little Mix - Hair oraz BASTA - 8 sekund.

2. Co zainspirowało cię do napisania opowiadania?
Głównie to inne bloggerki. Zakochałam się w blogu Oli, Lusi czy Ewy no i bum! Oto jestem! Do tego przez cały ten czas Julka oraz moja polonistka mnie wspierały. ;**

3. Jak dowiedziałaś się o swoim idolu / idolach?
Jeśli chodzi o BaM to przez Julkę. Zresztą Naxi też! Noo ona mnie zaraziła i się zakochałam w tych moich zarąbistych wariatach, których kosiam!

4. Jaki jest twój znienawidzony przedmiot w szkole?
ANGIELSKI! Nienawidzę go z wzajemnością... To na 100% nie jest moja bajka i w ogóle mi to nie wychodzi. Choć się staram... Zawsze zawale.. ;((

5. Co cenisz sobie w przyjaźni
Szczerość, wygłupy oraz zaangażowanie. Nie zaprzyjaźnie się nigdy z osobą, która:
Jest wobec mnie nieszczera i kłamie mi w żywe oczy oraz wmawia, że mnie lubi.
Nie umie się dobrze bawić i mnie rozśmieszyć nawet gdy umieram z bólu.
Ma mnie gdzieś, gdy jej najbardziej potrzebuję....

6. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
 Gdy udają kogoś kim nie są. Zawsze się dziwie jak można się zmienić z szalonej nastolatki w poważną i bez krzty wyobraźni osobę. Czy to jest możliwe?!

7. Kto wie, że prowadzisz bloga?
Cała szkoła, rodzice, dziadkowie, kuzynostwo... Choć czasami mnie to przerasta.

8. Jaki jest twój ulubiony cytat?
"Zawsze warto mieć nadzieję, nawet gdy jest źle. Kto marzenia w sercu nosi ten nie podda się"
oraz: "Kochać to niszczyć, a być kochanym to zostać zniszczonym"

9. Jaki jest twój ulubiony kolor?
 Przede wszystkim to czarny *.* Ale lubię też fiolet, niebieski i żółty.

10. Dlaczego: pizza jest okrągła, pudełko kwadratowe, a kawałki trójkątne? :D
 Bo matematyka jest posrana i jest wszędzie!

11. Jakiego koloru masz aktualnie skarpetki? :D
Stopki koloru niebieskiego! Uwielbiam je ;))

To koniec pytań. Jeszcze raz dziękuję, za nominację.
Ja nominuję:
1. Natalie Ponte
2. Natalie Vidal
3. Domi Nike
4. Kasie Urbanik
5. Jakuba Opasińskiego


Moje 11 pytanek do was:
1. Kto był twoim pierwszym idolem\idolką\idolami?
2. Ile lat miałaś\eś kiedy pierwszy raz się zakochałaś\eś?
3. Top 3 ulubionych piosenek?
4. Jakie jest twój ulubiony deser?
5. Masz ulubioną zabawkę z dzieciństwa?
6. Co sądzisz na temat disco polo?
7. Kiedy założyłeś bloga? Dlaczego właśnie wtedy?
8. Zdarzały ci się kiedykolwiek hejty?
9. Jak chciałabyś\chciałbyś mieć na imię?
10. Podoba ci się twoje prawdziwe imię?
11. Dlaczego blog o takiej tematyce, a nie innej?


Macie odpowiedzieć na pytania oraz nominować kolejne osoby.
(Jeśli chcesz nominować mnie, nie wstydź się ;))
Następny rozdział powinien się pojawić niedługo. Przepraszam za opóźnienia.
Kocham was bąbelki!
Nuśka x.x

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! ♥
    Należało Ci się :*
    Piękne tło :*
    Czekam na rozdział i przepraszam,że dawno nie byłam,ale brak czasu :/
    Życzę wenki ♥
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA przez bloga: staystrongbarsandmelody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki i dzięki za nominacje ;*
    W najbliższym czasie na pewno odpowiem na pytanka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się ciesze, że odpowiedziałaś na LBA <333
    A teraz tak z innej beczki :D Serio słuchasz Abrahama Mateo?!?!?! To mój drugi ulubiony idol ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham i kocham nad życie! ❤
      Jest zarąbisty i w ogóle mój 2 mąż xdd
      Mamy podobne gusta 😘
      Nuśka x.x

      Usuń