poniedziałek, 2 maja 2016

LBA #3

1.Ulubiona piosenka.
W pierwszym LBA wymieniałam praktycznie wszystkich, a tu wypisze te, które praktycznie non stop słucham. Little Mix - Hair oraz Bars and Melody - I.L.Y

2.Spodnie czy spódniczka,a może sukienka?
Zdecydowanie spodnie. Nienawidzę spódniczek i sukienek!

3.Ulubiony film.
Kopciuszek:Roztańczona historia. (Główną rolę ma tutaj Selly <33)

4.Plaża czy góry?
Plaża! Kocham morze oraz leżakowanie.

5.Co lubisz najbardziej?
Jeśli chodzi o jedzenie to lassange, a jeśli o "robotę" to kocham piłkę nożną oraz siatkę.

6.Grasz na jakimś instrumencie? (Jeśli tak,to na jakim?)
Nie. Miałam się uczyć grać na gitarze, ale lenistwo mi tego zabroniło.

7.Byłaś kiedykolwiek za granicą? (Jak tak,to gdzie?)
Tak. Niedawno w Niemczech na świętach Wielkanocnych.

8.Ulubiony polski serial.
Szpital i Szkoła ;33

9.Czego się boisz?
Pająków! To jest coś obrzydliwego! Mam arachnofobię...

10.Lubisz czytać książki (...czy coś?)
Tak. Moją ulubioną jest Ania z Zielonego Wzgórza oraz Dziewczyna i chłopak, czuli heca na 14 fajerek! Cudowne książki! Gorąco je polecam <33 (i oczywiście Hobbit!)

11.Ulubione zwierzę.
Pingwinek <33 Uwielbiam te słodziaki.

Dziękuję za nominację: annie laskowskiej
Jej blog: http://www.tomasettatomasetta.blogspot.com

Nominuję:
1. sandrulka
2. Weronika&Julia S. (odpowiadajcie osobno ;))

Nominowałam już razem 12 osób, więc na razie nie mam więcej!

Moje pytania:
1. Ulubiona para z show biznesu?
2. Jaki masz telefon?
3. Ile książek czytasz w ciągu roku?
4. Ulubiony typ muzyki?
5. Ulubiona cecha u ludzi?
6. Znienawidzona cecha u ludzi?
7. Ulubiony blog?
8. Idol, którego będziesz kochała zawsze?
9. Opowiadania czy wiersze?
10. Ulubiony typ opowiadań? (typu. horror, romans, kryminał itp.)
11. Wieś czy miasto? (uzasadnij)


Rozdział na tym blogu pojawi się jutro! ;**

1 komentarz:

  1. Hej kochana ♥
    Jesteśmy podobne do siebie xD
    Też nienawidzę spódniczek ani sukienek xD
    Też czytałam Anię z Zielonego Wzgórza (cudo♥),a Hobita tylko oglądałam xDD
    I też wolę plażę od gór,chociaż nigdy nie byłam w górach xD
    A w Niemczech byłam w święta (rok temu xD),ale Bożonarodzeniowe xD
    Dziękuję,że mnie wcześniej nominowałaś ♥
    Czekam z niecierpliwością na next :*
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń