piątek, 6 maja 2016

LBA #4 i #5

Taa to moja czwarte LBA.. Za nominację dziękuję Domi Nice
Link do moja miśki: Zwy­cięzca­mi w miłości są po­kona­ni przez miłość

1. Masz zwierzaka? 
Tak praktycznie to nie, ale teoretycznie to tak. Chodzi mi o to, że w domu są 4 koty i jeden pies, ale to nie do końca moje zwierzaki, tylko babci i kuzynki.

2. Ile masz lat?
W marcu skończyłam 13 ^^

3. Masz rodzeństwo?
Jestem jedynaczką, ale chciałabym mieć brata...

4. Posiadasz jakieś pasje oprócz pisania?
Śpiew, taniec oraz prawo.

5. Twój idol?
Alba Rico Navarro, Facundo Gambande, Lodovica Camello, Diego Domiguez, Jorge Blanco, Xabini Ponce de Leon, Selena Gomez, Justin Bieber, Harry Styles, Liam Payne, Niall Horan, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Perrie Edwards, Leondre Davires, Charlie Lenhan, Abraham Mateo, Eva Basta, Mariusz Stocki, Joanna Matwiejczuk, Bogumił Bi, Szymon Skutnik, Jeremi Sikorski (dzięki Oli), Sylwia Przybysz, Dawid Kwiatkowski, Ross Lynch, Rydel Lynch... To tak w skrócie.

6. Dlaczego akurat blogger?
Pisze obecnie również na blog.pl, ale kompletnie mi to nie pasuje. Tutaj na bloggerze są o wiele lepsze warunki i superowe stronki! ;))

7. Podaj twoje trzy ulubione blogi, które czytasz

8. Twój ulubiony kolor?
Czarny, niebieski i fioletowy.

9. Czy twoi bliscy wiedzą o tym, że masz bloga (rodzice, przyjaciele)?
Tak. Czasami to dla mnie plus, a czasami minus.

10. Ulubiony przedmiot szkolny?
Oczywiście język POLSKI! <33 Do tego moja ulubiona nauczycielka...

Wow to już moje 4 LBA... Taki szok! Dziękuję za nominację Domi ;**.

LBA numer 5 od Jakuba Opasińskiego
Link do bloga: http://maliliteraci.blog.pl/

1.Kto zmotywował Cię do założenia bloga?
Myślę, że przede wszystkim moja polonistka oraz Julia ;)

2.Masz prawdziwego przyjaciela?
Tak. Jest nim Jakub oraz mam kilka przyjaciółek, ale nie wiem czy są prawdziwe...

3.Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?
A nie wiesz?! Disco polo oczywiście, chodź uwielbiam również rap, pop i hip hop.

4.Lubisz swoją klasę?
Tak 6\10. Często są z nią problemy... Jestem ich adwokatem!

5.Jaki jest Twój ulubiony napój?
Herbata cytrynowa mocno parzona bez dodatku cukru.

6.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czarny, niebieski oraz fioletowy.

7.Lubisz miejsce w którym mieszkasz?
Raczej tak. Mieszkam na wsi i kocham to. A jeśli chodzi o położenie mojego domu to nie jestem do końca zadowolona, ale myślę, że niektórzy mają gorzej.. ;))

8.Lubisz zwierzęta?
Tak. Najbardziej to pingwiny, lwy oraz pandy <33

9.Wolisz pokój czy gniew?
Raczej pokój, ale gniew jest codziennością w moim życiu.

10.Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Adwokatem, dzięki mojej klasie, którą zawsze bronie przed nauczycielami!

11.Kto jest dla Ciebie wzorem?
Moja polonistka. Jest dla mnie naprawdę ważna i jest chyba najlepszą nauczycielką jaką kiedykolwiek miałam. Pozytywna i zawsze pomagająca. Ideał nauczycielki!

Dziękuję po raz kolejny za wszystkie nominację. Rozdział pojawi się w niedziele.

1 komentarz:

  1. Serdecznie dziękuję za odpowiedzenie na moje pytania.
    Pozdrawiam,
    Kuba

    OdpowiedzUsuń